vet ni vad?

jag har svårt för?
När människor inte kan låta bli att berätta att de är "bättre" än någon annan. Tänk det gärna, berätta det för dina vänner,men va fan... om någon är glad för det den har presterat, låt den då vara det.
Du behöver inte säga att "vad kul men jag gjorde bättre i från mig" - jaha? Har du och jag samma förutsättningar?
Och kan du inte låta bli att uttrycka dig så, låt för fasen bli att uttala dig alls.

Men det är väl nått i still med jantelagen som gör det antar jag. Men jag förstår inte varför det måste trampas på folk?

vi är ju alla olika, vi har olika saker med oss och har inte samma förutsättningar att klara av saker. Och ärligt talat,hur kul hade det varit om vi var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0