Semester

Bokade husvagnen för v. 30 idag, sen slog jag till och knep en av de sista platserna på Böda sands camping den veckan. 3 ungar och en hund i en pluttig 5, 1 meters husvagn från innan Muren föll - see you on television!
För er som sett på Böda camping någongång - så ska vi bo på paradgatan typ..hahahaha (jag skrattar nästan så jag gråter när jag säger det till Tommy!) - förstår ni vad vi INTE kommer passa in där! =P

Men att bo på ett ställe där vi vet att det faktiskt kommer finnas ett gäng med jämnåriga till fröken fräs känns bra! Och där det finns grejer att göra hela dagarna utan någon större ansträning - bara att ha gång avstånd till en riktigt fin strand (där dessutom herr Rolf får följa!) är ju guld värt! =)

Sen blir de nog ett besök på Ölands djurpark (där herr Rodolffo också är välkommen), så nog ska vi kunna roa oss allt! =) Även fast TLC inte blir med för någon annan knep den semesterveckan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0