förresten..

så ska jag, Minna och Moa vara "busiga" i morgon och skippa dagis och skola (lätt för mig och säga som faktiskt är klar med min kurs, eller väntar på att mina korr.läsare ska läsa igenom sista uppgiften innan inlämning). Det har jag lovat Lilla Minna, sen har jag även lovat på på torsdag - på torsdag ska vi vara ännu busigare - till barnens stora lycka (iaf Minna som på riktigt fattar) ska jag vara med på dagis! =)

Och vet ni vad? I morse när fröken sa till alla barn (som som vanligt satt i en ring runt mig, ivriga att berätta vilket djur de hade i handen) "Nu får vi släppa hemma Minna och Moas mamma, men på torsdag så stannar hon hela dagen och leker med er" så blev det jubel =)

Känner mig faktiskt väldigt populär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0