Service

Fördel att inte plugga på orten man bor - alla böcker jag behöver till de första 15 p finns i högskolans bibliotek här, helt gratis och jag är den "enda som behöver dem", bara för de här första poängen handlar det om ca 2000 kr, mycket uppskattade pengar att inte behöva lägga ut! Sen gissar jag på att många av de kommande böckerna också finns att låna...

Var och skaffade mig ett ID så jag kan sitta hemma och låna böckerna och sen bara åka in till högskolan här så ligger böckerna ihop plockade i en hög och väntar på mig! Hur lyxigt är inte det egentligen? De flesta böcker jag kommer behöva finns i Falun, men några knapptryck, vänta ett dygn så vips så ligger de här i Borlänge! Det kallar jag service!

Förresten så blir min bil lagad idag efter Tommys krock med den i november, så i morse åkte jag och tjejerna Lupo.

2 barnstolar, dagis-grejer och en hund fick utan några som helst problem plats - det är en stor liten plutt bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0