Fick ett mail

fick för mig att kolla genom min skräpkorg på hotmail idag...
hittar där 3 (!!!) mail från en stina, två stycken med betalningsinfo om en overall som jag uppenbarligen vunnit på tradera. Ett 3e om att om jag inte betalar innan i morgon (eller igår om man nu ska vara kinkig och läsa mailet så) så är det negativt omdömme som oseriös köpare som gäller...
 
Det vill jag så klart inte ha, men jag KAN FÖR MITT LIV inte komma ihåg att jag ens budat på något ALLS på tradera sen i vintras. Vidare kan jag heller inte förstå vad jag ska med en vinterovell i strl 68 till, om jag nu i någon annan dimention har budat på den här overallen.
Why?
 
Har inget barn som kan ha någon overall i strl 68.
Har heller inga planer på att försöka trixa till mig ett barn som kan ha strl 68 i vinter.
 
självklart, om jag nu har gjort det här  en annan dimention (som antagligen innefattar typ 4 sömnlösa vaken nätter med tjorven (Moa) ), så kanske min förrvirrade hjärna i detta då läst strl 86. 
Men då är ju frågan istället - varför skulle jag buda på en overall i den storleken? 
När jag redan har en sådan hemma... och en i strl 80 och en i 92 ?
 
Min nästa fundering är ju så klart om fröken Skrållan har varit i farten... 
kan man som 2 åring trycka in ett bud på tradera? 
Om man säger att sidan kanske redan låg uppe?
 
(fast varför skulle det ligga en sida med en overall i strl 68 uppe?)
 
Skulle ju självklart kunna hosta upp pengarna - 10 kr + frakt är inte så farligt.
Men då det redan är "försent" så har jag skrivit ett mail till säljaren, så får vi väl se vad som händer.
(erbjuder mig att betala fast sista dag har passerat)
 
men när jag sökte på säljaren så ligger samma overall redan uppe sen 6 dagar tillbaka - känns ju inte riktigt seriöst det heller =/
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0