vissa dagar

Alltså, alla dagar med barn är inte rosenrött och skimrande.
Ibland är det lite så att det finns en himla massa saker som man förr aldrig i livet skulle kunna tänka sig låter riktigt riktigt trevligt.

typ stå på donken i löningsrusning och en riktigt sur vresig gubbe beställer (typ min värsta mardröm) låter VÄLDIGT lockande just nu.
Bara jag slipper skrik, gråt, gnäll och "jag viiiiiiiilll IIIIIINTE!"

eller ha sean den första banan på repeat för att hålla Minna nöjd(are). - sa jag att stereon äntligen hamnat i vardagsrummet? och den ska visst spela "kinga kinga king" hela tiden - för Minna behöver det....

den senaste - jag behöver.. och när en 2 åring behöver någonting, då ni!!

Idag är en sån där dag när jag skulle förtjäna en guldmedalj,
Sen om det beror på att ungarna är extra dryga, eller om det beror på att ALLA planer jag hade för dagen har omkullkastas...

Ingen vovve kom hem idag (onsdag) gjorde nya planer om att ta med min farmor till hennes syster - de blev också inställt för personalen hade glömt skriva upp saker som skulle hända.

Hur svårt kan det vara? Borde det inte finnas en tavla, en bok eller nått där de skriver in "E ska till frissan 5/9 10.00, G's man kommer och tar med henne till kyrkan kl 14.00 " och så vidare.... ?

Inte första gången det händer... eller sist var det så att jag kom upp och farmor var borta, men INGEN visste vart hon var....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0