Passade på

Tommy skulle till jobbet till 7.30 i morse, vi har bara en bil hemma och det var ruskväder ute. Samtidigt kom jag på att jag sett att Tunet skulle öppna redan 7.30 idag, smasch - vilket idé!

Jag kastade ner badkläder i väskan och erbjöd mig med fladdrande ögonfransar "viiiiill du ha skjuuuuts älskling?"

Gissa om han blev glad?!

Så, kl 7.45 plumsade vi ner i de 35 gradiga vattnet jag Minna å Moa, bland alla pensionärer som motionssimmade - en del tyckte ungarna var underbara (8 / 10 tanter) och en del tyckte "det är faktiskt motionssim nu" ( 2/6 gubbar).

Men vi höll oss i ett hörn, barnen var lyckliga och fogliga (dvs skrek inte och höll låda, de bara plaskade runt) och vi kom hem för en kvar sen och båda sover.

Tjooohooo!

Hur som helst, det här är ju typ sista gången på LÄÄÄÄÄÄNGE vi kan göra en sån spontan-grej på några timmar eftersom på måndag kommer Roffe hem, så vi passade på. I Vinter är vi förpassade till lekparken och skogen =)

(jag ska lära vovve att åka både vagn och pulka ;-) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0