Premiär-tur

Satte barnen i cykelkärran och cyklade till Myran idag.
tog ca 25 min - inte farlig alls tycker jag, ska ju ändå hela vägen in till stan, genom hela stan till bullermyren.
Moa somnade på vägen dit, och båda somnade å vägen hem.
Måste säga att det är ett otroligt smidigt sätt att ta sig fram på, när man inte längre bor i skräddarbacken!
Cykla upp till mams med ungarna bakom cykeln lär nog dröja innan jag vågar mig på. Är ju ändå 36 kg man drar runt på efter cykeln!
Men till å från stan - nemas problemas!
nu är bara problemet att Minna vägrar somna om... hon ligger och pratar med sig själv där uppe på sitt rum, men hon får väl hållas liksom så länge hon inte skriker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0