Ljudet stör mig inte längre

det värsta jag har vetat, är när Tommys klocka ringer och han ligger kvar oxh snoozar på morgonen.
Jag har ALLTID vaknat och blivit pigg av den, om den så ringt kl 4.30 eller kl 7, dessutom så blir jag ju bara piggare och mer irriterad på den ju mer han snoozar.
Han har ju dessutom sovit hemma och gått till jobbet VÄLDIGT många fler gånger den här våren än tidigare.
(tror han sovit borta 5-10 ggr sen i december - förstår ni vilken skillnad det är mot 2-3 ggr i veckan?!!)
hur som helst, den senaste tiden (3-4 veckor tillbaks) så hör jag inte hans klocka längre, jag märker inte när han går upp och att han åker hemifrån. Utan jag vaknar ca 10-15 min efter han har åkt och upptäcker att sängen är tom (så när som på Moa) - för någon som är van av att vakna utav ljudet när katten (?!!) går i trappen, av tidningsbudets bil och alla andra dova ljud som de flesta brukar sova sig förbi - är det här en mycket märklig upplevelse!
I morse så vaknade Moa 5 min innan Tommys klocka började ringa, jag la henne bredvid mig och somnade om och vaknade sedan 1 ½ timme efter att tommy hade åkt till jobbet! - jag fattar inte hur jag INTE kan höra honom... men lite skönt är det

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är väl så trött och behöver sömnen ;)



Det gick bra faktiskt. Det var i pausen och på slutet hon hade svårt att sitta still men det gick kanon.

Ja, ta med Lowa. Det skulle ni gilla båda två :)

2012-05-11 @ 13:22:20
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0