he walks

Moa hamnade i vagnen i sovpåsen ikväll igen och Tommy promenixar med henne.
tackar för det!
för och nackdelar med att han ligger borta mindre
fördel
jag kan lämpa över ungarna på kvällen om jag inte orkar
nackdel
vi får väl ut en 5000-7000 kr mindre i månden
Om det märks?
Oh ja... men efter et halvår så har vi vant munen efter matsäcken så att säga och kommit på rätt spår.
tror jag.
hur som helst så promenixar han Moa busfrö till sömns och jag dör en smula i soffan känns det som.
är inte 100 %ig idag, å då har jag ändå sovit samtidigt som barnen i 2 ½ timme
(jag skulle bara söva Moa efter jag lagt Minna strax efter 1 och vaknade 10 i 4 av att hon ropade "mamma NEEER!")
ursäkta mig, men jag ska gå och häva sönder ett spelande pussel - det gör mig galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0