Fantastiska barn

När ska jag lära mig att min yngsta dotter behöver lugn och ro? Att hon inte fixar en hel dag på språng med en massa synintryck?
just nu sover hon väldigt oroligt, och det verkar som hon behöver hjälp att komma till ro, så jag gissar på att hon kommer hamna mitt i sängen och hålla i mitt finger hela natten från att jag går och lägger mig.
Men hon är förbaskat söt eller hur?
och uppenbarligen har hon något med sin blick, för bara de 2 senaste dagarna har 4 st "okända" människor sagt" men oj, vilka fantastiska ögon och vilken blick hon har!" och visst kan jag hålla med, det känns verkligen som om hon "ser" en och inte bara tittar på.
Min andra dotter däremot har haft en toppen dag och sover som en stock!
hon har lärt sig trampa på en tramp-traktor, härjat hemma hos kusin, lekt med sin bästa kompis OCH fått sin första egna kulglass någonsin. Lyckan var total!
Hur kan två så små människor ge SÅÅ mycket kärlek?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Testa att ge henne fn stor nalle att hålla om när hon ligger i din famn och ska somna sen lägger du ner henne. testa :)

2012-05-03 @ 21:22:40
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0