Roligt, spännande eller bara dumheter?

Vi har hyrt en husvagn och ska på campingsemester v.30.
Campingsemester med 2 blöjbarn och en 7 åring.
Skräckblandad förtjusning!
Anledningen till varför är för att jag vill gå på liseberg... och mams å hass ska på bruce springsteen den 27 juli =P
de behöver huvdvakt på kvällen och jag behöver någon att åka alla roligheter med som inte blir åksjuk eller har höjdskräck =) (och passa barnen kan ju min kära make som inte åker roligheterna göra...=P ) Å vem passar bättre att göra det med än han som släpat runt oss (till våran förtjusning) på alla sveriges nöjesfält när vi var små?
Så nu hyrde vi en husvagn hela veckan, så åker vi till västkusten redan på söndagen och chillar lite med krabbfiske från bryggorna med klänypor och salta bad.
Undra hur många gånger vi lär lära oss att räkna till hundra jag och Tommy?
fördel - vi är två som kan backa med släp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0