Om jag hade en massa pengar...

skulle jag inte lägga dem på en superdyr begagnad bil.
Men det är jag det.

Mina bröder har nyss (senaste månaden) köpt sig var sin.
och det stör mig lite grann... vill ni veta varför?

För att bilarna har en massa finesser och doningar - so far so good.
Men, när de berättar om alla flashiga grejer som bilen "kan" får jag hela tiden fråga "va? Vadå? Vad är det? Vad har man det till?"

vilket får mig att känna mig som den töntiga lillasyster de tyckte att jag var (är??) en gång i tiden.

Men andra ord, det stör mig alltså att jag inte kan föra en konversation om deras bilar utan att känna mig tappad bakom en vagn. Fast å andra sidan, finns det någon som gillar att känna sig dum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0