Nestlé

Jag hade en skolkamrat en gång som alltid hävdade att netslé är dåligt som varumärke, kanske inte kvalitén men som företag. Varje gång jag köper nått tillverkat av nestlé så tänker jag tanken och väljer oftast något annat. Anyway, vi köpte nestlés 2 års välling här om veckan, för att de finns i "ekonomipack" (typ 30 l välling på en gång, så finns de hemma liksom) och det gör inte Sempers som jag i vanliga fall köper.... efter 4 kvällar (och mornar) med nestlés 2 års välling konstaterar jag bara - Minna blir mer mätt på 1 års vällingen av Semper än vad hon blir av 2 års vällingen av nestlé - Ska de vara så? Fast det är ju bara ytterligare ett bevis på att nestle är skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0