Älskade barn <3

Jag måste säga att jag älskar alla mina 2(3) barn.
2 ½ barn... 3 barn, whatever
fröken fräs må inte komma från mig men jag älskar henne ändå
och det är klart att hennes 7 års dag ska firas med buller och bång
så vi började kalandet idag
tårtan var god, kakorna var goda, bullarna lika så men saften var nästan slut
och vädret, vädret var med oss!
Smhi.se klart.se och alla andra vädersiter sa regn regn och åter regn
vi hade varmt och växlande molnighet
barfota barn och glad skratt
som en födelsedag i sommaren ska vara
(mina egna kalas har det alltid varit snö på, så egentligen vet jag ju ingenting om hur det är att fylla år på sommaren, but this is what I imagen allways)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0