8 månader

8 månader lite drygt har det tagit mig att hitta de ramar jag ville ha till förstoringarna på tjejerna!
(egentligen har jag letat i över ett år efter ovala ramar, men det var innan jag hade kort att sätta i dem)
Men nu så, nu så sitter de 3 finaste tjejerna på väggen och förfyller vårat kök.
Första permanenta som kommit upp på de nygjorda väggarna.
Vet inte riktigt vad det är med mig och Tommy gällande 'att sätta upp saker på de nyrenoverade väggarna' - men de har tagit oss minst ett halvår innan vi slagit i den första spiken/skruven där vi gjort om!
Men å andra sidan så vet vi ju att vi vill verkligen ha grejerna där när de väl kommer upp =)
(har äntligen hittat ett tårtrecept som duger åt mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0