Julstök

Nog för att jag får små utbrott och har fått den senaste månaden, över vissa saker...som jag iofs får varje år men.
Den där otroligt ätande ångesten jag brukar ha inför jul finns faktiskt inte infunnit sig.

Dessutom, kl är 15 den 23 december och jag är klar med mitt julstök.
Eller, det är en grej kvar men det hänger liksom inte på mig, jag har gjort ett försök och det gick inte igenom så nu skiter jag i det faktiskt!

Det betalas dyra pengar för att jag ska lära mig att skit i det, så...

Hur som helst, julklapparna från mig är köpta, inslagna och färdiga... eller förresten, det var det ju inte alls det kom jag på, jag har ju en jättegrej kvar att göra.

Får ta å ropa in Tommy från Garaget och få honom att ta ungarna tror jag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0