1a advent

I en veckas tid har jag gått med lätta steg och nynnat.
Det beror inte bara på julkyrkan jag fick tag i, nog för att den förgyller min vardag så här innan jul väldigt mycket. Jag har orkat varje dag, jag lekt, pysslat grejat, städat, plockat och varit 100 % 7 dagar i rad (okej, idag faller städningen för jag har fruktansvärt ont i händerna efter flytten igår) och det har nog aldrig hänt.

Men å andra sidan, så har jag fått sovit i en vecka - 6 timmar sammanhängande underbar sömn!

sömn gör att man räcker längre och att inte ha blivit väckt utan ha fått sovit har varit gudomligt. Och det kom när 11e timmen var slagen, för jag var redo för säter förra veckan!

Nej, nu blir det kvällskiss för Rolf-Tommy sen ska jag krypa ner i sängen och hoppas att "my lucky-strike" håller i sig, för jag gillar den utvilade versionen av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0