Japp...

jag är officiellt antagen till ämneslärarprogrammet i Falun, med start den 27 augusti.

Nu vet jag däremot inte om jag vill ha platsen.

Pga av en massa saker.

Anyhow.

I 3 års tid har jag tjatat, skällt och bönat och bett Tommy om att tillverka hyllplan till garderoberna och han har sagt att "njea, det är krångligt i och med...."

Själv har jag tyckta att vadå? Hur krånligt kan det vara att skruva dit två "slån" och kapa till en plyfa-skiva att lägga ovan på?
Men, eftersom han sagt nej - krånligt så har jag inte gjort det själv
(för jag går ju någonstans och tror att han inte bara säger så bara för att han inte vill...)

Hur som haver så har han å Robin å Minna snickrat ihop en trapp (iaf har Minna hjälpt till om du frågar henne) och då kilade jag in önskemålet om hyllplan igen lite i förbigåendet... och en timme senare hade jag hyllplan i 2 garderober nere och han ska sätta in det i garderoben i Moas rum med!

Lyckan är totalt...typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0