kapitulerat

jag har gett upp, hissat den vita flaggan och lagt mig platt. Moa vinner.
Vill hon vara vaken en-2 gånger i timmen om natten, så fine, jag accepterar och gör det enda som underlättar det hela lite grann. Hon sover i vaggan bredvid min säng igen.
Om hon sover bättre? Jag vet inte, men jag tror det. Eller jag sover bättre och det är väl huvudsaken. Stoppar ner handen i vaggan i sömnen och ger henne nappen, jag är inte i vaket tillstånd. Så jag har INGEN aning om hur många gånger det är. Kanske ingen, kanske massor.
I don't care.
Däremot, damtitaa, i morse fick hon 1 msk (!!!?!!!) gröt pulver från den "vanliga" semper gröten (alltså icke mjölkfri) och hittills har det gått fint. Har en liten förhoppning att det ska funka med silicea, att det är sura uppstötningar som stört henne och inte mjölken egentligen.
Hon kanske inte kommer kunna äta "normalt" men kanske kanske kan vi spä ut gröten, så den dyra gröten blir att "räcka" längre....kanske
många kanske nu
men funkar det inte heller så kapitulerar jag i det fallet också och tänker änga de närmasta åren med att utveckla en affärsidé för att underlätta för småbarnsfamiljer med barn som är allerigiska!
För de e ingen lek kan jag upplysa er om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0