Stökis




Minna testade vaggans säkerhet inför lillasysters ankomst idag.
Fullt duglig på alla plan.
Kanske dock inte med Minna på utsidan av vaggan enligt mig, känns som det går lite för vilt till när hon ska vagga den.
För övrigt så fick hon vara uppe till närmare halv 11 igår.
Det ska jag inte göra om den närmsta tiden, säg... 2-3 år.
Herregud vad gnällig och pipig hon varit idag
trötthets pipig.
Men sova skulle hon icke göra. Sov en sväng om 20 min förmiddagen (hon brukar sova 1 ½ timme då typ), vaknade och var astrött, sen somnade hon inte förän efter 2, och då hade hon skrikit sig igenom tiden från 12-2.
nu sitter hon i vaggan igen. Jag undrar om hon tänker gå med på att hennes syster ska få sova där när hon väl bestämmer sig för att titta ut i världen.
Tommy har för övrigt isolerat utbyggnaden klart nu och satt fast osb-skivor på väggarna.
Och så hoppas vi på att få in fönstrena till veckan, och sen en dörr nästa helg.
Om inte det kommer en liten bebis till världen vill säga innan dess.
Men de är ju faktiskt beräknat till den 19,och det är ju en vecka bort...så jag räknar egentligen med helgen om två veckor, eftersom Minna var 5 dagar sen. Fast eftersom det var den 13e som gällde först så har hjärnan ställt in sig påden 17e,dvs nästa lördag.... den som lever får helt enkelt se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder - roligt med ny kamera ?

Lilla Minna kommer att älska sin lilla syster - det är jag alldeles övertygad om - hon har ett stort och ömsint hjärta / Mormor

2011-09-12 @ 08:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0