Elektronik

Nu har killen från elektrolux varit här,för våran torktumlare går inte. Det är 3de gången på 2 veckor han är här,men torkisen funkar lika dåligt för det... Förra veckan bytte han ut all elektonik och givare å sånt tjafs, då gick torkisen en vända, sen tyckte den att behållaren var full med vatten igen.
Sen att det är slang kopplad till och vattnet ska försvinna ut genom slangen, det är ju en annan historia.

Nu är teorin att det är pumpen som ska pumpa ut vattnet på golvet som är trasig.
Eftersom det rinner ut vatten på golvet. Fast å andra sidan så gjorde det de innan han bytte ut alla elekronik ochsånt också...

anyway, elkillen kom i morse iaf. Så nu är alla eldragen i utbyggnaden. Inte inkopplad då eftersom det ska upp skivor och sånt på väggarna innan knappar och sånt ska dit. Å det är ju ganska dumt att ha el påkopplad någonstans där det inte sitter skydd för när man har en liten dam på 14 månader hemma som PILLAR I ALLT!

Funderar på om vi ska gå till myran i eftermiddag, eller om vi ska åka och bada. Lär ju liksom dröja ett tag innan jag kan ta med mig henne till badhuset igen snart. (ja, tommy kan ta med henne dit, men grejen är att jag gillar att bada med henne)

SKa ta och börja fixa med maten, så den blir klar tills det är matdags för lilla fröken om en 50 min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0