Rum fixning

Håller på att fixa nytt rum åt fröken fräs =)
Har målat panelen vit och nu på kvällningen har jag tapetserat resterande väggen med tapeten lilla fröken valde sist...
var på jag blev att fundera på hur jag kunde vara så dum att jag lät henne välja en tapet med mönsterpassning, när mönstret knappt syns när man står framför den?
Alltså, det är en lila tapet med "blänk" i, och "blänket" ska mönsterpassas....snacka om jobbigt när man blir att skymma ljuset så det inte blänker när man sätter upp den *morr*
men men, nu sitter där den ska, och i morgon när minna sover middag och Moa förhoppningsvis är snäll och inte har ont i magen ska jag sätta tillbaka bröstlisten...Sen ska Tommy kapa till ny kvartslister till tak och hörn, sen så... är det klart för inflyttning för fröken fräs...NÄR hon känner sig redo för det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0