Moa säger Mumin

Syrran fick en ny vagn idag.
och jag fick ett babygym
ett mumin babygym så klart!
Sen var vi in till Falun och hälsade på våran nya kusin
mamma var helt lyrisk och kunde inte sluta le
Jag undrar om det var på samma sätt för 7 veckor sen när jag föddes??
Förresten säger pappa att vi har klippkort där inne
jag fattar ingenting?
Men det är väl en sån där vuxen humor som vi barn inte förstår
Förresten så säger mamma att hon har bokat dop för mig
någon gång i Januari
Sen har hon gjort inbjudningskort som hon ska skicka ut
när hon har bestämt sig vad det ska hända efteråt
Aja... jag gillar mitt nya gym
och jag ska bli så stark så stark!!
//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0