1a advent

Och det ska uppenbarligen vara storm längs västkusten.
Vart Tommy skulle idag när han åkte vid 2?
Tanum...på västkusten, där det är utfärdat klass 2 (vindar som blåserupp till25m/sek) varning för idag och i morgon.
Om det känns bra?
Njea...inte riktigt. Om jag ska ringa och kolla hur det går?
Nej, det är ju bättre att han har båda händerna på ratten i den blåsten.
Sen funderar jag iofs på hur de ska kunna bygga i morgon om det blåser 25 m per sekund.
Man kan ju föreställa sig vad som händer om en sån vind får tag på en vägg 9x2.5m liksom...
jaja, jag och barnen var på julskyltning med mamma iaf på eftermiddagen. Vi hann även hem innan regnet kom, och lagom till mams hade värmt glöggen och pepparkakorna stod på bordet så började det falla snö!
Minna var riktigt fascinerad av de stora vita flingorna.
Speciellt när hon skulle gå och lägga sig och stod i sitt fönster och tittade ut på det vita landskapet.
Synd bara att det inte är tillräckligt kallt i marken, för jag gissar på att den snart är borta igen=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0