Varför jag aldrig hittar något...

Igår hittadejag min telefon i både vaggan (morgon) och tidningsinsamlingen (kväll), min plånbok tror jag ligger under fotöljen för tillfället, mina kort at antagligen utspridda över hela köket och vardagsrummet och mina nycklar, ja de har jag ingen som helst aning om vart de är. Sista JAG såg dem låg de i ytterfacket på skötväskan... Om de är det nu? Nepp...

Angående telefonen så tog Minna den från nattduksbordet där den låg på laddning igår och stoppade ner den i vaggan, på kvällen så plockade hon ner den från köksbänken (ja jag såg det men lät henne hållas för jag var upptagen med att öppna ugnen och hon var säkrare med telefonen än i närheten av mig och ugnen)

Plånboken plockade hon på nått vis ur korgen som låg på skänken och hade väldans roligt med...så jag har inte kommit mig för att ta den i från henne än, till mitt försvar så ska väl sägas att jag TRODDE hon hade min gamla med gamla kort i som hon "fått" för att hon ska låta bli den jag använder...

Om hon plockar ur korten ur den gamla? Nej!

Så...det är inte bara för att jag är försvirrad jag inte hittar något, det är för att min dotter är en långskånk som når betydligt längre än vad jag har förstått! (eller vill inse.......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0