Liten och ännu mindre

Igår så låg jag på golvet ett tag när Minna klättrade runt på mig, var på hon lägger huvudet med örat neråt på magen då bebisen började sparka. Var på hon vände sig och tittade på mig, la ner huvudet igen, "fick en spark på sig" tittade upp på mig, asgarvade, la ner öra igen, bebisen sparkade och hon asgarvade igen.

Sötnosen liten! =)

Hon blev utmattad här på kvällen så hon somnade medan hon åt kvällsvälling. Var på dilemmat kom, ska hon får sova i knät ett tag eller ska jag gå upp med henne till sängen.

Det är så svårt att gå upp med henne när hon är så förbannat söt när hon ligger och sover i knät på en.

Hur som helst, hon sover ju bäst i sin säng så det vann ju till slut...men ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0