Kanelbullar

Jag tänkte ta en kvällspromenad med Minna nu på kvällen, tittade in i kylskåpet för att kolla om jag behövde handla nått så kunde jag ju slå två flugor i en smäll... var på jag ser en liten jäst förpakning som skulle gå ut här i slutet på veckan, var på min tanke var " vore ju synd att låta den förfaras" så då ställde jag mig och bakade kanelbullar istället... "för jag kunde ju gå en sväng medan jag väntade på att de skulle jäsa"

Kom jag ut på någon promenad? Nej!
Men jag fick ca 40 groteskt stora nybakta kanelbullar

Luktar förbaskat gott här hemma nu iaf!

Minna vill inte sova några längre stunder nu ikväll, hon krånglade gott och väl nästan 1 timme innan hon somnade vid halv 10, och hon har hunnit vakna och panikskrikit två gånger hittills =/
pluttan liten då

I wounder why!?
Hon som sovit så himla bra de senaste 2 nätterna (3 kanske eftersom hon sov hos mams då vet jag ju inte, men jag tror hon sov gott då med!)

Antingen är det fullmånen som spökar eller så kanske det är fler tänder på g?

Förresten så släpper hon saker och går mellan dem helt "frivilligt" nu =)
Innan har det mest varit om man ställt ner henne på golvet som hon gått till någon annan.
Hon spatserade från soffan till gå vagnen som stod bredvid tv nu på kvällen, genom hela vardagsrummet med andra ord! =)

Kanske är det som spökar, hon har ju hittills varje gång hon kommit på nått nytt vaknat på nätterna och velat "testa om det fortfarande går!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0