Ingen lätt sak

Jag kommer bli tokig på det här med att köpa syskonvagn innan det blir klart.
Ena stunden är jag hel säker på att en Emmaljungavagn är det jag vill ha, alltså då inte en ny för de nya är värdelösa utan en begagnad. Finns ju massor på blocket, men då är ju problemet med "hur mycket är de använda? Är de helt slut i fjädringen? Osv osv"

och det är när jag börjar tänka i de banorna som jag blir och fundera på att vi kanske borde köpa en ny, just av de anledningarna. De kan ju vara skönt med garantier och likande, men då är ju frågan, vad ska man köpa för vagn egentligen?

Jag vill ju ha en där båda två kan vara vända emot mig, helst ska jag kunna vända dem från varandra (åt var sitt håll alltså) jag vill ha lufthjul på dem, (punkteringsfria låter så stört mycket (i mitt tycke då) och den blir tyngre att köra i snö)Jag kan tänka mig vändingsbara framhjul bara de går att låsa, men de får ju inte vara små för då kan man knappt gå på grusväg, än mindre på skogspromenad i Skräddis.

And it goes on and on

sen när jag väl bestämt mig så ska Tommy oxå övertalas...å det! det är ingen lätt sak att göra, han säger att han inte bryr sig, men för att inte bry sig har han VÄÄÄLDIGT många åsikter!

jag som tyckte det var svårt att köpa en enkel vagn åt Minna liksom...

ja just ja, hon behöver ju en ny vagn (eftersom den vi har kommer nästa liten att få), är det nått hon kan få önska sig gemensamt av mamma, pappa, mormor B.morfar och R.morfar i 1 års present kanske?  i så fall hon vill ha en sån här =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä inte är det lätt heller!! Det bästa vore om man fikc plocka ihop det man själv ville ha :P Men det skulle ju också bli schvindyrt :/

2011-05-12 @ 13:22:57
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, så är det ju. Skulle också göra det.. Nu har vi beställt iaf. Så nära vi kan komma så som vi vill ha :)

2011-05-12 @ 21:39:14
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0