Hästgrejer någon?

Hittade ett skötbord på blocket igår, ett sånt som jag tittat på x antal gånger (ett leksvik från ikea) men tyckt att det är en aning för långt och inte köpt. Hur som haver var detta den gamla modellen med en låda till emot vad det är idag alltså, tre lådor, en "ficka" och sen skötbordet ovanpå det till skilland från idag när det bara är två lådor och en ficka. Så med andra ord är det helt perfekt för oss.

Sen stod det i Ludvika och vi skulle ju ändå dit och läma fröken fräs... Kunde ju inte bli bättre.
Så nu har vi tagit tillbaka köksbänken som vi haft skötbord på de senaste 5 månaderna och har ett "riktigt" uppe på Minnas rum.

Om jag hade orkat hade jag gått upp för trappen och tagit kort på det så ni fick se men... en annan gång kanske.

Var för övrigt upp till mams i går och hämtade alla katronger med hästgrejer, så nu ligger de ute annonser på grejernabåde på blocket och tradera.

Sen fick vi med oss en kartong med några av mina gosedjur... och Minna som hittills i sitt snart 10 månaders långa liv inte, i princip, har brytt sig ett skit i gosedjur och dylik kärande uppenbarligen ned sig i en av mina gamla nallar. Hon VÄGRADE släppa den på hela kvällen igår och hon gallskrek här på morgonen tills jag gick upp och hämtade den...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk att dom kan tycka det är så gosigt att ha något att mysa med :)

2011-05-02 @ 21:31:33
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0