En liten spatserande apa =)

Lill-apan har ju lärt sig gå (apa för att hon hänger och slänger överallt och aldrig är still ochj gör allt för att få mamma och pappa och storasyster att skratta). Vet ni hur konstigt det är att vända sig om i köket och mot en kommer en 80 cm liten person spatserande mot en med armarna numer hängde efter sidorna som om hon aldrig gjort något annat?

När det egentligen bara är 4 veckor sen hon tog sina första egna staplande steg mellan bordet och soffan?

Hon har lärt sig parera att gå över trösklar till och med, och börjar hon tappa balansen som faller hon inte handlöst utan sätter sig försiktigt på huk och kollar om det gick bra sen reser hon sig igen....


Sjuk! SJukt är vad det är!

Men jag är väldigt glad åt att jag slipper gå runt och hålla i händerna på henne för att hon ska kunna gå!

Förresten så, på öppna förskolan hittar hon på en massa fyr, och får alltid ett harem av 2-3 ungar efter sig som kollar in vad hon gör, hur hon gör det och om de kan göra likadant!
 TROLL! Ett lite troll är vad hon är!!

Nu skulle jag ha haft en bild på henne spatserande här, men eftersom jag gått över till att fota med en gammal hederlig kamera med film man måste framkalla så blir det ingen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0