Att göra slut på pengar

vet ni hur snabbt man kan göra av med..säg i runda slängar 12 000 kr?
om man är in i 3 olika butiker?

För mig tog det ungfär 3 timmar, men då hade jag med mig en kinkig bebis och haft ett depåstopp ¨på mormors jobb för att mata den hungriga och övertrötta ungen =)

Sen kan jag berätta att välja tapet är inte det lättast...men om du trycker Här så får du se den valet föll på till slut.

Försökte få så jag kunde lägga in bilden, men det ville sig inte.

Ska ta ut min övertrött bebis som inte vill sova i sin säng på promenix nu och se om det går nått bättre... föga troligt, kommer väl att sluta med att hon traskar bredvid vagen och allting går i snigelfart!

Kommentarer
Postat av: Carro

mycket fin tapet men att du aldrig kommer ihåg att du har mig när du köper sånt? :P

2011-05-31 @ 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0