Lång Måndag?

som sagt...nu är det bara jag som måste lära mig sova hela nätterna. Hur gör man för att själv sova hela natten?
Väcka Tommy och be honom sjunga vaggvisor eller säga en ramsa varje gång jag vaknar?

Jag vaknade seriöst 03.20 i natt, somnade inte om förän strax före 5 och Tommys väckarklocka ringde kl 5.10.
Somnade om strax efter halv och 6.05 vaknade Minna. Hon somnade dock om, men Lowa vaknade när jag gick upp för trappen, eller så vakande hon för hon var kissnödig, jag vet inte.

Hur som helst, hon fick gå å lägga sig igen "för det var faktiskt natt" (älskar att inte bli i frågasatt när jag säger det) så hon somnade oxå om.

Sen vaknade Minna 7.20 och då gick vi upp... Jag somnade aldrig om, så jag har i princip varit vaken sen 20 över 3. trött? Ja något...Lång dag idag med andra ord...

Frank Phone? Mmmhmm!

Ska ta å brygga mig lite kaffe och se om dagen blir bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0