Gör framsteg

Vi gör framsteg här...
Vi åt nyss mat och efter den sa jag gå å lek nu till fröken fräs

hon tittade på mig och sa "ute eller inne?"
Var på jag svarade "du får välja själv"

konfunderad tittade hon på mig (paff över att jag inte svarade "tycker du kan gå ut och leka lite) och sa sen "kan inte jag få gå ut och leka i MINST 20 min?"

haha... detta från någon vi har i princip fått tvinga ut hela vinter (även när vi andra gått ut) . Och hela hösten vid närmare eftertanke.

Jag höll på att ramla av stolen!

Nu har hon skottat fram sin gunga så hon kan gunga och håller för tillfället på att bygga ett snö-slott ser det ut som, alternativt så leker hon att hon drar sig fram med isdubbar (jag lärde henne hur man gör i söndags när vi var på Runn och åkte spark) =)

Förresten, jag tar tillbaka att hon grävt fram sin gunga...för nu skottar hon tillbaka all snö över den igen ;-)



förresten älskar Minna (precis som alla andra barn som kommer hit) katternas vattenfontän, roligare leksak får man ju leta efter, dessutom kan man dricka vatten ur den.

mysigt! (?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0