Första gången

Minna ska sova hos sin mormor i natt...

så jag gör gissningar på att jag kommer höra fantom-skrik i natt och inte alls sova nå gott.
Men man kan ju hoppas på en god natts sömn, för jag är i ett skrikande behov av att få sova en hel natt.

Skulle helst sova nu, men eftersom jag känner mig själv rätt så väl så misstänker jag att om jag gå å lägger mig nu, så kommer jag att vakna om 2 timmar och vara hel pigg och inte kunna somna om på flera timmar.

Life ain't easy.

Hoppas bara att mams får sov nått, för lite dåligt samvete har jag för att lämna iväg Stökis när jag vet att hon ska upp och jobba i morgon.

Men mammor behöver väl oxå sova ibland?

Dock första natten på 8 månader och 1 vecka som jag ska vara utan Minna längre än 2-3 timmar. Hur ska jag fixa det här? Jag förstår inte hur Tommy kan utsätta sig för att lämna henne vecka efter vecka. Hon har varit borta en timme och jag har redan ångest!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå fröken senil! Jag tror verkligen att du har sömnbrist, jag var ju barnvakt när ni var på hockey om du nu glömt det och det var då i betydligt fler timmar än 2-3 ;) Sov så gott! :D

2011-03-15 @ 22:55:09
Postat av: Mams/mormor eller nått..

Lilla fröken stök o bök och mormor har ivarjefall sovit helt OK - en liten "nappstoppning" vid 03.00 och sen somna om måste väl vara godkänt - vi får hoppas att mamma Lillevi har haft en bra "sovnatt" också/Kram på Er

2011-03-16 @ 09:11:22
Postat av: Mimmi

hoppas du fick sova gott heeela natten!! jag skulle oxå vilja ha barnvakt och få sova...skulle vara guldvärt!! =)

2011-03-16 @ 11:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0