before it falls of....

Vi måste ha varit halvt utmattade hela familjen igår, för inte ens jag vaknade i natt mer än en gång för att gå på toaletten och inte ett pip hörde vi från Fröken stöks rum fören 2 minuter i 8 i morse (okej, ja vi hade ställt om klockorna så de gick rätt och hennes bio-klocka var väl 7, men iaf, med tanke på att vi brukar få gå upp 6 annars)
utsövda var vi oxå, eftersom både jag och Tommy agerade Pensionärer och låg i sängen och stängde av tv innan 22. Skulle även misstänka att vi sov innan klockan slog om till 22.00.

Nu kan det ju vara så att vi sov i koma både jag och tommy och aldrig hörde Minna när (om) hon skrek, men den chansen är väl egentligen ganska minimal, med tanke på att jag brukar vakna av att katterna hoppar upp på köksbänken.

Borde ta och slänga mig själv i duschen, eftersom jag har toning i håret, sen borde jag även ha börjat plocka upp ur lådorna från farmor, men jag vet liksom inte vart jag ska börja.

Kan någon förresten förklara för mig varför typ super 8,8 mm och allt annan sån film kallas för smalfilm?
Är film som spelar in idag bredfilm då?

nej, färgen ur håret innan det ramlar av var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0