v.28

"Nu kan du få humörsvängningar igen, när kroppen börjar kännas tyngre och magen mer otymplig"

Nejhej? säger du det? Det menar du inte? Kan upplysa er om att det just nu inte kan vara lätt för Tommy att vara gift med mig, ena stunden super glad, nästa stund för tvivlad, är otroligt lätt retad och kan flippa för i princip ingenting.

Han borde ju dock, men förra graviditeten ganska fräskt i minnet (eller??) komma ihåg det och kanske inte börja meningar med "Varför gjorde du så det blev så där? När du gjorde det bra där borta?" Och kanske inte komma med dålig kritik när jag ser halvt utmattad ut.

hur som helst så lyckades jag slipa idag, jag tog helt enkelt bleck 'n' decker "musen" och slipade med,gick hel smidigt =P Kanske inget en"riktig målare" skulle använda sig av (eller carro?) men funkade fin fint för mig, så i morgon ska jag nog börja tapetsera, tummen upp för det.

Men föst ska vi till bvc och se vad det är för röda prickar som Minna har som inte ger med sig...Sen ska vi nog på avlsutning med Myran, kanske... om vädret tillåter och orken finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0