Skarv skruv slarv?

jag hade tänkt börja tapetsera när Tommy åkt i eftermiddag.
Nu måste en skarv spaklas igen. Varför? För att den är dum.

Dessutom är det första skarven som kommer där jag hade tänkt börja med tapetseringen.
Varför?
För det är det enda raka hörnet och för övrigt för att det känns bra.

Så om jag nu vill ha tapetserat i veckan, lär jag alltså slipa den där förbannade skarven själv.

Problemet? Jag kan varken hålla i slipmaskinen eller eller vanligt enkelt sandpapper för det gör ont.
och gör det ont blir det bara fel, jag vet...jag har testat.

Problemet är alltså inte att spakla den, det är inga problem, problemet är att slipa den sen.

För övrigt snurrar min värld, jag vet inte vad som är problemet, (nej, jag har inte järnbrist) och jag blir trött av ingenting. + kramp i vaderna.

Hur som helst, fröken fräs fyller år till veckan, torsdag närmare bestämt.
Så den här veckan lär det fixas en födelsedagspresent... oundvikligt, och hennes pappa har inga bra förslag...inte det minsta, utan han överlämnar det med varm hand till mig.

Jag funderar, vart får man tag i en såndär slaidbana? Förstår ni vad jag menar, som man sätter vatten till så kan man kasta sig och glida längs den? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Barnenshus har en variant för 99 kr..

rusta kanske har.. =)

2011-06-19 @ 13:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0