Super funny

Det är så härligt när man plockar upp allting på golvet, damsuger och torkar golvet medan stökis fortfarande är vaken. För när man är klar med köket och forsätter in i nästan kan man ge sig sjutton på att alla köksredskap ligger på golvet när man kommer in i köket igen.
Tommy är i alla fall och lastar våran utbyggnad nu.
Han och hans snickar kompis ska sätta upp den i eftermiddag.
Så ni må tro att det händer grejer här.
Så jag misstänker att jag inte känner igen min eget hus ikväll =)
Jag har i ett svagt ögonblick lovat att fixa paj åt snickarpellarna, så egentligen borde jag sätta igång att baka den
men jag håller för tillfället på att flyta bort i värmen.
Förresten, Sen i morse säger Minna "tack" (eller aaack) när man ger henne någonting.
Så, hennes första ord var Dumme, Mamma, och tack =)
Sen har hon kommit på hur man gör för att ta sig upp på bordet, kattpelaren och allt annat som går att klättra på
och står inte köksstolarna vid bordet, så skjuter man ju helt enkelt bara fram en stol till lämpligt ställe och klättra upp. Så med andra ord kommer hon ju åt alla bänkar och allting nu.
Stolar på bordet?
ja de vore ju en idé....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0