Fröken Potatisnäsa

Här skulle det egentligen vara en bild på förken potatisnäsa,men hon är inte still tillräckligt länge för att man ska kunna ta en så det syns.
Hon och en stol gjorde hur som helst en nose-dive ner i golvet i morse. När jag hade rest mig från stolen och gick med frukosttallrikarna till diskbänken kastade hon sig upp på stolen och innan jag hinner tillbaka har hon ställt sig och stolen välter...
någonting positivt? Om hon lärde sig en läxa?
Nix Pix. Eller ja, hon har låtit bli stolen som står på den platsen resten av dagen, men inte de andra.
Vi var iaf och badade i lugnet på eftermiddag hon och jag.
Det är SÅ värt att få bada i varmt vatten och det inte finns ett sandkorn så långt ögat når men ändå vara utomhus =)
Förresten kan man ju gärna tro att om man har en uppsvullen näsa med röda prickar på, borde den göra ont... Men nej, hon och sin näsa kastar sig fram emot det mesta och hon visar inga tecken på att det skulle göra ont alls... Så det är ju bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0