avunsjuk

Tommy är ute och klipper gräset, så jag passar på att lyssna på Håkan Hellström och drömma mig bort till en tid fylld av skratt, glädje och en massa tonårsångst.

Minna?

Hon gör som Tommy och håller för öronen, jag undar om det är för att Håkan sjunger falsk, eller om hon ogillar hennes mammas sång röst?

Lite lätt avunsjuk på alla de som kl 00.00 i natt ska se Håkan på Utopia på Pecea and Love. Samtidigt som, jag var ju på där förra året, och såg Kent, då var jag i v. 39+6 och hade beräknat datum med Minna dagen efter.
Där av att jag inte köpt någon biljett i år, det ar drygt då, helt klart värt det men...

Idag har jag ryggont av helvete, fick dra av pallarna i falun med handtruck, rörelsen för att få "igång" rullandet av pallarna med trucken är inte nådig åt ryggslutet när man väntar barn, kan jag upplysa er om. Att gå i trappor idag + att bära Minna är nått jag gärna undiker om vi säger så, så att trava runt på festivalområdet på det här hade varit min sämsta idé hittills.... men, jag är fortfarande avundsjuk!


Kommentarer
Postat av: Mams

Det förstår jag....och jag saknade dig som festivalkompis.../Kram

2011-07-04 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0