how do you know

Hur ska man veta vem som tillhör fuskbyggarna och vem som faktiskt är seriös?
Hur ska man kunna avgöra?

Hur vet man...hur vet man?

Jag vet dock att han som var här igår,han får minsann INTE dränera om mitt hus.
och hur vet jag det?
För att jag inte gillade hans uppsyns...eller killen i sig var det inget fel på, men han hade sin pappa (antar jag) med sig, och han var sliskig och såg ut som en... pianist som hamnat fel. Typ.

Tommy blev lite småkär i gubben som var här i morse, och jag hållermed. Han verkar rejäl.
Företaget i sig verkar vara i sin ordning men några frågetecken om bostadsort...men det Behöver man ju inte fundera över egentligen, för bostadsorten har väl ingenting att göra med om de kan gräven och bygga?

Eller???

Kommentarer
Postat av: Carro

jag skulle gå på så stort/känt företag som möjligt.

2011-02-08 @ 08:53:43
URL: http://camiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0