hård dag!

Lowa Tova lingongrova satt nyss här vid matbordet och sa efter två tuggor på pizzan, jag är trött, får jag gå å lägga mig utan att äta kvällsmat?

måtte ha varit en hård dag åt fröken med andra ord...
Annars brukar det mer vara "jag är hungrig, jag vill ha kvällsmat" sen sitter hon och petar i den för att få vara uppe så länge som möjligt =)

Tror inte jag har hört henne sagt "jag vill gå å lägga mig" sen i grängesberg!
eller jo, på julafton när kl var närmare 10 på kvällen var hon slut som artist och satt i soffan och sa "jo, jag vill nog gå å sova nu!"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det lät ju inte riktigt som Lowa :P

2011-02-20 @ 10:31:43
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0