Girl figure skater

tog en paus i mitt städande... nu när jag väl sitter här känns ju det liiiite halvdumt eftersom jag har en känsla av att jag är svår startad igen =/
Men jag har ju ett skinande rent kök och en fräsh toalett...så det är ju bara hallen kvar + damtorkning i Minnas rum... + lite ihop plock av leksaker i vardagsrummet.

Men jag har hört att den som är med och stökar ner borde vara med och ostöka det?
Så det får nog vänta till Tommy å Minnabus vaknar, för för mig börjar det bli dags att börja med att laga mat!

ikväll blir det fin middag, vi är dock oense om det ska vara potatisgratäng eller klyftpotatis....
fast egentligen borde väl Tommy få välja, men han sa potatisgratäng från början så jag handlade allt till det, och nu har han ändrat sig =/

Förresten....
jag brukar ju säga att Sahara hotnight- What if leaving is a loving thing var 2000-talets bästa album
men sen brukar jag tveka och tänka på Marit Bergmans -3.00 AM serenades
och jag kan inte bestämma mig...

Delad ett?

Whatever...side track

laga mat och städa klart??

jo... men visst så var det ju för nu kommer den där elefanthjorden ner för trappen igen!

she kept me safe and warm
she held me through the storm
she never stopped, not for a
moment
she's always by my side
but I think she tries to hide a tiny
touch of disappointment

I try to show how much I
appreciate her
I could never be her girl figure
Skater

Oh all the things she did for me
And all the things she didn't
I wish that I could figure her all out
But it is written
We can never be that close yet
We can never be divided
I guess that I should take a
Little bit more pride in
Who she is to me
'cause I won't change
but neither will she


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0