Because

eftersom Minna vaknar på natten av att hon tappar nappen, så tog jag helt enkelt ifrån henne nappen i morse och hon har inte fått tillbaks den.
Till min förvåning somnade hon på ca 3 min i sin säng nu ikväll... så jag håller tummarna för att hon sover sig igenom hela natten nu.
Då blir det en glad mamma i det här huset i morgon.
Eftersom fröken fräs kommer på tordag och blir här i en och en halv vecka kan det ju vara skönt att få ordning på rutinerna igen efter en veckas sjukdom från bökis sida.
Och springa i trappen flera gånger per natt är ingenting som jag har någon lust med när vi 3 tjejer blir själva från typ söndag.
Jag kan även slå vad om att Tommy kommer att få körning som gör att han lär åka redan typ 10 på söndag morgon eller nått sånt!!
jaja...jag ska njuta av tystnaden i mitt hus ett tag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0