Anyone??

någon som tror att jag kan släpa Tommy till Ikea den här veckan?
Någon?

Det här är vad jag har konstaterat...

* i gamla "matrummet" sitter bara en tapet - alltså kan den täckas med easycover!
*lådhurtsen med alla bestick och grejer sitter ju inte fast och det är än så länge bara ogjort att den inte vickat över Lowa eller Minna!
*Den behöver även en ny bänkskiva!
*Vårat skafferi har FAKTISKT (måste vara det enda i huset) standard mått - Man kan stoppa in trådbackar på skenor och på så sätt få lådor och lite mer överblick av vad man har i det!
*Jag har en presentkort på Ikea =)

Så, någon som tror på att jag kan dra med Tommy för att fixa grejer för att få ordning på detta??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0