Det går så fort!

Är min lilla lilla tjej verkligen så stor att hennes säng ska se ut så här numer?
Eftersom hon slängt över foten på sängen de senaste dagarna när jag ska hämta henne efter sovning så tog vi det säkra förede osäkra och bytte ut spjälgaveln mot plankan. Så hon inte tar och kastar sig över och ramlar ner.
I mina tankebanor så hade jag tänkt att hon skulle sova i spjälsängen i några månader till
men...
Och det var bara att lägga henne som vanligt ikväll!
Men jag gissar på att det inte kommer gå lika lysande att lägga henne för att sova middag i morgon!
men usch vad tiden går fort, känns som om det var förra veckan hon kunde ligga tvärs över sängen!
Min goa lilla trollunge!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja men du har ju tillomed hunnit blivit två(tre)barnsmamma..! Klart hon växer..! vänta bara tills hon ska ha hämtning efter första festen som tonåring..!! =D

2011-12-02 @ 10:48:41
URL: http://evasofialovisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det är tråkigt. Men jag säger som du, vi får vara glada över dom vi har som faktiskt bryr sig och tycker det är kul med sina barn och barnbarn :) Ja, jag skulle ju aldrig flytta så långt bort från mina barn.. Nu kan man ju fundera över många val som hon har gjort.. Så jag tycker att hon valt bort sin familj här... Tråkig för Tommy, Tim och Ted... För min del gör det ju inte nåt och inte för våra barn heller för kärlek får dom så spricker :)



Man kan ju bara inte sluta undra hur hon tänker?!

Vad tycker Tommy??

2011-12-02 @ 19:16:34
URL: Mhttp://viiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0