Minneri och Minnera

Jag hittade kompostgallret som jag hade ut från uteplatsen förra året så inte Bellis skulle rymma igår.
Det flyttade in idag. Delade även upp det på två,så nu står ett framför bokhyllan och vitrinskåpet i vardagsrummet och ett framför trappen upp, ja vi har en grind som står pakiterad och väntar på att herrn i huset ska ta sig tid att sätta upp den, Men i brist på hans företagsamhet (och att jag inte vill ha skäll för att jag satt uipp den fel och att han ska gå och muttra över det) blev det kompostgaller...

Ha, försök riva ut alla filme eller att klättra upp för trappen nu Minneraten!

Hon är hemskt förnärmad, kryper frm till gallret, drar i det, tittar på mig och ser sur ut! =)

Sen köpte jag ÄNTLIGEN ett väggfäste till tven i vardagsrummet och en ny (våran 4de) tvbänk. Fast att säga att den är ny är ju att överdriba, jag köpte det för några kronor på ta till vara.

Så, om någon behöver en tvbänk så har vi 3 över här hemma....i utbyte kan vi ta ett runt soffbord!

Nej, men om jag skulle vara en sån där duktig hemmafru och fixa så att middagen är färdig när herrn behagar komma hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0