Har ni sett?

Har ni sett att det blåser ute?
Fröken stök har gått och lagt sig igen.
Bara att lägga ner i sängen och gå därifrån, SKÖNT!

Så är hon efter 4 "krångliga" kvällar i slutet på förra veckan har hon fallit tillbaka i sitt mönster, det gillas.

Hade som regel förut att hon inte fick komma upp ur sängen för kl 6 på morgonen förut, så nu efter att vi ställt om klockorna så är det kl 7 som gäller. Igår vaknade hon halv 7, var på jag buffade i rumpan för att hon skulle somna om fram till 6.58 (det vet jag för att de sa att kl var det på radion) då hon slocknade och sov till halv 9. =P
Unge!! =)

I morse som hon till 8, sen härjade hon i sin säng ca en kvart innan hon tyckte det var tråkigt och ville ha sällskap. Alltså, jag satt i trappen i en kvart och hörde hur hon plockade med gosdjur och nappar och trampade runt i sängen, sen när hon började uttråkighetsgnälla vid 8.15 gick jag in. Var på hon står i sängen och sträcker upp armarna mot mig med världens leende. Solstrålen!



har ni förresten sett någon se så oskyldig ut i hela ert liv?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så där har jag också gjort!! Jag går inte upp före 7...Inte inte!! Då får hon allt ligga kvar där och prata och går inte det så blir det välling och sen får hon allt somna om.. Har hållt på så sen hon var ca 5 månader och vaknade vid 5. Och visst har det lönat sig. Sover hela nätter och oftast 12-13 timmar :D Aldrig jag skulle ge med mig och gå upp. Hellre trilskas jag i 45 minuter :P

2011-04-07 @ 21:01:52
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0