En till liten fröken



Den här lilla fröken (Barnmorskan som gjorde Ultraljudet trodde iaf till 97 % att det är en liten fröken) dyker upp runt omkring den 19 september.

Blev alltså framflyttad en hel vecka.

Vilket verkar väldigt konstigt, för i så fall fick jag ett plus på stickan 5 dagar efter att hon skulle ha blivit till
och alla tester säger att det "måste" gå minst 2 veckor efter ägglossning innan man kan testa.


Men men, inte mig emot, då finns det ju en chans att jag inte behöver gå över så många dagar och vänta =)
Bättre att bli framflyttad än tillbaka flyttad.

När hon sa att hon flyttade fram det en vecka, drog jag en lättnaden suck och utbrast "då hinner hon ju bli 1 år och 2 månader minst i alla fall!"

Fick en lite halvkonstig blicka av barnmorskan men den bjuder vi på!
för övrigt var hon jätte trevlig och berättade precis vad hon tittade på och visade och hade sig.
Till skilland från, ursäkta ordvalet, kärringen som gjorde UL på Minna.
Hon var tyst, effektiv och vi fick inte veta mer än "allt ser bra ut" när det var klart.

Fick även FINA bilder den här gången.
Där det syns vad det är för nått på dem.
Till skillnad från med Minna, hennes bilder såg man i princip ingenting på.

För övrigt
Jag har fått lön idag, den första på 11 månader!

Känner mig rik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0